Onze werkwijze

Wij hebben een overzichtelijke organisatie, zodat het altijd duidelijk is wie u voor uw verschillende vragen, het beste kunt aanspreken.

Bij het voornemen tot transport, is Peter Jansen uw aanspreekpunt voor inlichtingen of een offerte. De uiteindelijke opdracht kunt u aan hem geven en hij zorgt ervoor dat deze in de planning verwerkt wordt. Het verloop van de opdracht wordt door hem bewaakt en hij onderneemt actie om ervoor te zorgen dat de werkzaamheden soepel blijven verlopen.

Facturering geschiedt door Sabrina de Hek, zij is uw aanspreekpunt met betrekking tot de administratieve afwikkeling van uw opdracht.

Speciale verzoeken, contracten, offerteaanvragen en dergelijke kunt u bij Jeroen Kaspers deponeren. Hij houdt zich bezig met acquisitie en houdt tevens toezicht op de financiële aspecten van de organisatie. Ook heeft hij speciaal aandacht voor de opslagtak van het bedrijf.

Offertes op maat
Wij kunnen in samenspraak met u diverse soorten offertes opstellen: Op urentarief, kilometertarief, vaste prijs, kosten per projectdeel, retourvracht, etc. Dit heeft voor u het voordeel dat u vooraf weet waar u aan toe bent.

Facturen op maat
Facturatie geschiedt in de week volgend op de week waarin het transport heeft plaatsgevonden. Wij zorgen ervoor dat de opstelling van onze facturen zo is, dat de factuur gemakkelijk in uw administratie te verwerken is.